Přeskočit na obsah

Ve světě realitního podnikání je kancelář mnohem víc než jen místo, kde trávíme den. Je to vizitka, první dojem, a v neposlední řadě, bitevní pole. Hledáte tedy ideální místo, kde by vaše podnikání mohlo růst a prosperovat? Věřte nebo ne, ale volba správné kanceláře může mít zásadní vliv na úspěch vašeho podnikání. Při výběru kanceláře byste měli zvážit několik klíčových faktorů – lokalitu, velikost, technologickou vybavenost, reprezentativní vzhled a rozpočet. Výběr vhodné kanceláře máme čerstvě v paměti, jelikož jsme teď sami jednu vybírali, abychom se posunuli zase o krok dál.

Pojďme se na to tedy podívat!

  1. Lokalita
    Lokalita kanceláře je klíčová, a proto by měla být strategická. Myslet bychom tedy měli jak na dobrou dostupnost MHD, tak na parkování, které je důležité jak pro vás, obchodní partnery, i pro klienty. Dobrou vizitkou může být kancelář například v obchodní čtvrti či v rezidenční oblasti – prestižní adresa působí dobrým dojmem. Nesmíme zapomenout na označení kanceláře, aby ten, kdo vás v ní navštíví, nebloudil.
  2. Velikost kanceláře
    Na velikosti prostoru skutečně záleží. Velikost kanceláře by tedy měla odpovídat potřebám firmy. Vybírejte prostor, který je dostatečný pro vás a váš tým, ale přitom stále útulný a přívětivý pro ostatní. Jako pozitivum vnímáme oddělenou zasedací místnost, která poskytuje klid a soukromí při osobních setkáních s klienty a obchodními partnery. Nedílnou součástí by z našeho pohledu měla být také kuchyňka pro uvaření čaje, kávy nebo pro ohřev jídla a sociální zázemí.
  3. Technologická vybavenost
    V dnešní době digitálních technologií je nezbytné, aby kancelář podporovala rychlé internetové připojení. Technologická vybavenost je základním kamenem efektivního podnikání. Jako plus (ne nezbytně nutné) vnímáme smart technologie, jako jsou automatizované termostaty, inteligentní osvětlení a bezpečnostní systémy, které mohou také zvýšit efektivitu a pocit bezpečí.
  4. Reprezentativní vzhled a atmosféra
    Vzhled prostoru má klíčovou roli. Je důležité, aby se v kanceláři cítili příjemně nejen vaši klienti, ale také vy sami. Investice do vkusného nábytku a dekorací nejenže vytvoří příjemné pracovní prostředí, ale také ukazuje smysl pro detail. Dobře vypadající prostory motivují zaměstnance k lepšímu pracovnímu výkonu, ale také dělají dobrý dojem na klienty a obchodní partnery, neboť první dojem je často ten, který přetrvává.
  5. Rozpočet a růstový potenciál
    Nakonec nesmíme zapomenout, že by volba kanceláře měla korespondovat s rozpočtem a dlouhodobými obchodními cíli. Vyberte si proto kancelář, která poskytuje prostor pro růst, ale nepřetěžujete tím své finance zbytečně drahým pronájmem.

Náš ideální prostor pro kancelář máme vybraný, ale co je potřeba vše zařídit?

  • podpis smlouvy o pronájmu prostor,
  • přihlášení energií,
  • uzavření smlouvy pro internetové připojení,
  • nahlášení nové adresy sídla na živnostenský úřad (pakliže se mění i adresa sídla),
  • zajištění správných hygienických norem,
  • zajištění správných podmínek protipožární bezpečnosti,
  • kolaudační rozhodnutí,
  • zajistit pojištění majetku v kanceláři,
  • viditelné označení

Výběr správné kanceláře je důležitým krokem v kariéře (nejen) realitního makléře. Nespěchejte a věnujte hledání dostatek času. Ideální kancelářský prostor na vás čeká!

Neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme.

Jsme tu pro vás! Chystáte se prodat svou nemovitost nebo už prodáváte a nedaří se vám? Rádi byste nemovitost koupili? Zajímá vás investování do nemovitostí a chtěli byste začít bezpečně a s veškerou právní podporou? Vlastníte již nemovitosti a chtěli byste je pronajímat bez starostí a se ziskem?